Kızılay Web Banner 120X600
Kızılay Web Banner 120X600

TWİTTER’A PARA KAZANMA ÖZELLİĞİ GELİYOR: BAHŞİŞ KUTUSU | EgenewsEgenews

10 Mayıs 2021 - 04:23

TWİTTER’A PARA KAZANMA ÖZELLİĞİ GELİYOR: BAHŞİŞ KUTUSU

TWİTTER’A PARA KAZANMA ÖZELLİĞİ GELİYOR: BAHŞİŞ KUTUSU
Son Güncelleme :

25 Nisan 2021 - 18:12

500 Okuma

Bir süredir içerik üreticilere platform üzerinden para kazandırmanın yollarını arayan Twitter, ilginç bir iddia ile gündeme geldi. Son olarak YouTube Katıl benzeri ücretli bir abonelik sistemi üzerinde çalışan sosyal medya devi, şimdi de platforma bahşiş kutusu isimli bir özellik ekliyor.

Sosyal medya devi, Clubhouse rakibi olan Spaces için geliştirilen bahşiş kutusu özelliğini Twitter’a getiriyor. Bu özellik, kullanıcıların sevdikleri ve takip ettikleri kişilere bağış göndermelerine olanak sağlayacak.

Twitter bahşiş kutusu

İddia, geçmişte de bazı yenilikleri çıkışından önce ortaya çıkaran ters mühendis Jane Manchun Wong’dan geldi. Wong’a göre popüler sosyal medya sitesi, bazı kullanıcıların profiline bahşiş için yeni seçenek ekleyecek. “Tip Jar” yani “Bahşiş Kutusu” olarak adlandırılan yeni özellik, kullanıcıların farklı ödeme yöntemleri ile içerik üreticilere ödeme yapmasına olanak sağlayacak.

 

Daha önce Twitter’ın sesli sohbet uygulaması Spaces için duyurulan bu özellik, Süper Takip ile beraber platforma eklenecek. Takip  ettiği kişiye bahşiş vermek isteyen kullanıcılar, beş adet uluslararası ödeme yönteminden birini seçerek, işlemi gerçekleştirecek. Bu beş yöntem ise şunlar olacak;

  • Bandcamp
  • Cash App
  • Patreon
  • PayPal
  • Venmo

Elbette Twitter‘ın bu özelliği test etmesi, platforma ekleneceği anlamına gelmiyor. Sık sık yeni özellikler deneyen sosyal medya devi, bunlardan çok azını gerçekten son kullanıcıya sunuyor. Yine de para kazanma özelliğini aktif olması ve bu nedenle sitenin fenomen akınına uğraması bekleniyor.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam