Kızılay Web Banner 120X600
Kızılay Web Banner 120X600

KEMERALTI ÇARŞISI’NDA TAM KAPANMA YOĞUNLUĞU | EgenewsEgenews

13 Mayıs 2021 - 22:17

KEMERALTI ÇARŞISI’NDA TAM KAPANMA YOĞUNLUĞU

KEMERALTI ÇARŞISI’NDA TAM KAPANMA YOĞUNLUĞU
Son Güncelleme :

29 Nisan 2021 - 16:28

380 Okuma

İzmirli vatandaşlar, tam kapanma öncesi alışveriş yapmak için soluğu tarihi Kemeraltı Çarşısı’nda aldı. Hem kapanma hem de bayram alışverişi yapan vatandaşlar, çarşıda yoğunluğa neden oldu.

 

Korona virüs tedbirleri kapsamında alınan 17 günlük tam kapanma kararı, bayram alışverişini de öne çekti. Tam kapanma öncesi son günde çarşı ve pazarlara akın eden İzmirliler, tarihi Kemeraltı Çarşısı’nda yoğunluk oluşturdu. 17 gün boyunca evde kalmaya hazırlanan vatandaşlar, çerezci ve kuruyemişçiler önünde yoğun kalabalıklar oluşturdu. Konak ilçesindeki bir çerezci önünde kuyruk oluşurken, Rafet Özdemir isimli vatandaş, “Kapalılık pandemi dolayısıyla alınan bir karar tabii. Vatandaş 17 gün boyunca evde kalacak, televizyon izleyecek. Bundan dolayı da çerezcilerde bir yoğunluk var tabii. Normal günlere göre daha fazla. Kapalı dönem uzun süreceği için evde vakit geçirmek anlamında çerez tüketimine yöneliş var” dedi.

 

Havra Sokağı’nda alışveriş telaşı

 

Tarihi Kemeraltı Çarşısı’nın gıda ürünleri satılan Havra Sokağı da tam kapanma arifesinde kalabalıktı. Alışveriş yapan Cemre Genç, “İşi olan da olmayan da çıkıyor. Biz mecburiyetten çıktık. İnsanlar 17 gün boyunca aç kalacaklarını, marketlerin kapalı olacaklarını düşünüyorlar. Marketlerde çok kuyruk oluyor evet ama 17 gün boyunca açık. Buralarda yığılmaya gerek yok” diye konuştu.

 

Havra Sokağı’ndaki balıkçı esnaflarından Yusuf Çelik ise, “Kalabalık ama esnafın beklediği gibi bir iş yok açıkçası. 17 gün kapalı olduğumuz sürece dükkan kiralarını da vereceğiz. Bu süreç sıkıntılı biraz bizim için” dedi.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam