reklam
reklam

BERGAMA SEMT PAZARLARINDA ”HES KODU VE HİJYEN” DENETİMİ | EgenewsEgenews

18 Ocak 2021 - 23:41

BERGAMA SEMT PAZARLARINDA ”HES KODU VE HİJYEN” DENETİMİ

BERGAMA SEMT PAZARLARINDA ”HES KODU VE HİJYEN” DENETİMİ
Son Güncelleme :

29 Aralık 2020 - 11:38

340 Okuma

Bergama Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Koronavirüs tedbirleri kapsamında geniş bir coğrafi alana hizmet sunan ve haftanın her günü bir başka mahallede açılan semt pazarlarında halk sağlığı için sıkı denetim yapmaya devam ediyor.

Konu ile ilgili bir açıklama yapan Belediye Başkanı Hakan Koştu, “Koronavirüs ihmale gelmez. Lütfen tedbirlere ve uyarılara uyalım” dedi.

Sabahın erken saatlerinden itibaren görevinin başında olan Bergama Belediyesi Zabıta Ekipleri tezgah açan esnafa uyarılarda bulunup, standlar arası mesafenin yeterli aralıkta bırakılması, hijyen, maske ve HES Kodu sorgulaması ile pazarı vatandaşlar için güvenli hale getiriyor. Semt pazarlarına girişlerde vatandaşlar için dezenfektan noktası oluşturan ekipler, maskesiz girişlere izin vermediği gibi her bir vatandaş içinde HES kodu sorgulaması yapıyor.

BERGAMA GENELİNDE HER HAFTA 10 HALK PAZARI HİZMETTE

18’i merkez, 119’u kırsal olmak üzere toplam 137 mahallesi ile geniş bir coğrafi alana sahip Bergama’da her hafta 10 halk pazarı açıldığını söyleyen Belediye Başkanı Hakan Koştu, “Koronavirüs ile mücadele amacıyla İçişleri Bakanlığımızın genelgeleri, il ve ilçe hıfzıssıhha kurullarımızın almış olduğu kararlara göre pazar yerlerinde denetimlerimiz sürekli devam ediyor. Vatandaşlarımızın sağlığı için tüm tedbirleri alıyoruz. Salgının ilk gününden bu yana her alanda tedbir maksatlı çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Ekiplerimiz, pazar yerlerinde toplum sağlığı için kontroller yapmaya, hemşehrilerimizi dikkatli olmaya ve kurallara uymaya davet ediyor. Her bir hemşehrimizin de kişisel tedbirlerini almasını, mümkün olduğunca evde kalmaya özen göstermelerini rica ediyorum” dedi.

reklam

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam
reklam