reklam
reklam

INSTAGRAM SIK KULLANILAN BİR ÖZELLİĞİ SONLANDIRIYOR | EgenewsEgenews

28 Şubat 2021 - 09:00

INSTAGRAM SIK KULLANILAN BİR ÖZELLİĞİ SONLANDIRIYOR

Instagram, hikayelerde gönderi paylaşımının yapılamadığı bir versiyonu test ettiğini duyurmuştu. Instagram, yeni bir testin parçası olarak bazı kullanıcılar için “Haber Akışı“ndaki yayınları “Hikayeler” ile yeniden paylaşma seçeneğini sonlandırmaya hazırlanıyor. Instagram kullanıcılarını ikiye bölecek olan bu versiyon neden test ediliyor?

INSTAGRAM SIK KULLANILAN BİR ÖZELLİĞİ SONLANDIRIYOR
Son Güncelleme :

03 Şubat 2021 - 10:30

440 Okuma

Instagram, geçtiğimiz hafta yaptığı açıklamada hikâyelerinde gönderi paylaşanları üzecek bir açıklama yapmıştı. Şirket, hikâyelerde gönderi paylaşımına izin verilmeyen bir sürümü test ettiklerini duyurmuştu. Kullanıcıları ikiye bölecek bu açıklamada şirket, böyle bir sürümün neden test edildiğini de söylemişti.

Instagram kullanıcıları şikayetçiydi

Instagram açıklamasında gönderilerin sürekli hikâyelerde paylaşılmasını rahatsız bulan topluluk geri bildirimleri sonucunda testlere başlandığı belirtildi. Ancak bu durumda Instagram’daki içerik üreticilerinin başarıları riske atılmış oluyordu.

Etkileşimi artırıyordu

Gördüğümüz bir gönderiyi hikâyelerde dolaşırken bir kez daha görmek bazen can sıkıcı olabiliyor. Ancak bireysel kullanıcıların değil de içerik üreticilerinin bakış açısından baktığımızda aslında bu özellik epey kullanışlı durumda. Zira gönderinin hikâyelerde paylaşılması, o gönderiye olan etkileşimi de artırıyor.

Testler hangi bölgede ve hangi kullanıcıları hedefliyor belli değil

Instagram konuyla alakalı yayınladığı raporda, testlerin “seçilmiş birkaç bölgede yapıldığını söylerken, bu aşamada bu değişikliği daha geniş bir şekilde yayma planı yok” ifadesine yer veriyor.

Aynı zamanda Instagram’ın, hangi bölgelerde hangi kullanıcıların yeniden paylaşım seçeneğine erişimini kaybedeceğini nasıl belirlediği ise bilinmiyor.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam
reklam